موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 23:072022-06-27سياسي

مسجد تراز اسلامی| سعیدیان: مساجد را با سالن ها، سوپرمارکت ها و آشپزخانه ها تجاری کرده اند


اضافه کردن بخش هایی مثل سالن ها، سوپرمارکت ها و آشپزخانه ها تجاری کرده اند و امامان جماعت که فقط هنگام نماز در مسجد حاضر می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، وضعیت مساجد کشور و روند منفعل آن ها که موجب شده جوانان کمتر به مسجد بروند و تنها به نمازخانه ای تبدیل شوند، موجب شده که دغدغه مندان و کارشناسان بسیاری در این زمینه انتقاد کنند.

چندی پیش حجت الاسلام سعیدیان کارشناس مذهبی در مراسم هفتگی هیأت الرضا تهران از وضعیت مساجد انتقاد کرد که با او بیش تر در این زمینه گفت وگو کردیم.

ماحصل را در ادامه می خوانید: سه مشکل اساسی مساجد امروز که موجب کم جمعیت شدن آنان شده است حجت الاسلام علی سعیدیان کارشناس مذهبی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مساجد ما امروز با سه مشکل مواجهند.

یکی از مهم ترین ایرادات این است که هیأت امنا و اکثریت ائمه جماعات با اقتضائات روز همراه نیستند و زمان زیادی را برای امور مساجد صرف نمی کنند.

سوم هم دوری هیأت های مذهبی به هر دلیل از مساجد است که موجب خلوت شدن مساجد شده است.

وی با اشاره به اینکه ما به ائمه جماعت جوان مستقر در مساجد نیازمندیم، تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که ائمه جماعت صبح ها به مسجد نمی روند، ظهرها به دلیل اشتغال در اداره یا نهادی، جای دیگری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد تراز اسلامی| سعیدیان: مساجد را با سالن ها، سوپرمارکت ها و آشپزخانه ها تجاری کرده اند

مسجد تراز اسلامی| سعیدیان: مساجد را با سالن ها، سوپرمارکت ها و آشپزخانه ها تجاری کرده اند